Friday, May 20, 2011

halo-halo-halo

salam lagi ... apa kabar semua ??? cheh .. macam adew jew membaca ... hahahhahhaha ... lawak3x .. erm .. nak bebel apa mendew ea ..  lama sangat x membebel ni .. hahahah :P aq Ponn x taw gak sebenar nya .. aq saja nak bebel kosong ni coz mata ni ngantuk sangat .. nak tdow pon mana boleh coz aq kna jaga kedai akak aku plop .. wahai mata .. bertahan la bah .. hahahah ... aq boleh bah !!!!! 


ohya ... semalam kan .. aq macam mimpi bila http://www.facebook.com/profile.php?id=100001539651214  ada muncul n berabis pujuk aku nak kembali semula .. dya nak tebus semua kesalahan dia .,., hahaha .. dia suh aq tinggalkan alip ?? macam mana 2 ?? oh no !!!! aq x kan wat benda gila 2 wat kali kedua ... aq da lpaskan meen .. so?? aq x nak kehilangan aliff arkeff plop .. hahahha ....

busan yang teramat .. penat dehh .. capek deh .. aikss.. sama la bah 2.. hahahha .. bengOng jugak .. huahua ... aq rimas bila bnda yang sama orang 2 suh aq wat .. ko x penat ka cakap benda yang sama ??? aq yang baca da naik rimas .. aku nak ko benci aku !!! .. benci la yew .. aq bUkan yang terbaik tuk kau .. !!!!!!!!!!

Tidak terdaya bagiku
Hendak memetik cintamu
Bimbang nanti tidak kesampaian

Kau bagai hujan yang datang
Menyiram musim kemarau
Indah mu tiada bandingan
Sedang aku cuma dagang yang merantau

Terlalu banyak pengorbanan darimu
Susah senang ku kau mengambil tahu
Sehinggakan ku rasa terharu
Bila mengenangkan budi dan jasa mu
Aku tahu siapa diriku
Bagaikan musafir yang menumpang lalu

Aduhai sayang sungguh tidak ku menduga
Engkau datang membawa bahagia
Entah apakah gerangan di jiwa
Hendak ku tinggal tiada berdaya

Kerana budi aku jatuh hati
Aku tak mengerti ianya terjadi
Kerana budi aku jatuh hati
Kepada mu kini cinta bersemi



********************************************************************************















Rasa cinta yang dulu tlah hilang
Kini berseri kembali
Tlah kau coba lupakan dirinya
Hapus cerita lalu

Dan lihatlah
Dirimu bagai bunga di musim semi
Yang tersenyum menatap indahnya dunia
Yang seiring menyambut
Jawaban segala gundahmu

Walau badai menghadang
Ingatlah ku kan selalu setia menjagamu
Berdua kita lewati jalan yang berliku tajam

Setiap waktu wajahmu yang lugu
Selalu bayangi langkahku
Telah lama kunanti dirimu
Tempat ku kan berlabuh
Cahaya hatiku
Yakinlah kekal abadi selamanya
Seperti bintang yang sinarnya terangi seluruh
ruang di jiwa
Membawa kedamaian

Walau badai menghadang
Ingatlah ku kan selalu setia menjagamu
Berdua kita lewati jalan yang berliku tajam
Resah yang kau rasakan
Kan jadi bagian hidupku bersamamu
Letakkanlah segala lara di pundakku ini









 

No comments:

Post a Comment